מוסכים וצריפונים הופכים לבנייני מגורים

455 דירות חדשות בדרום ת"א. שני פרויקטים חדשים של פינוי – בינוי מתוכננים.  241 יח"ד חדשות בפלורנטין במקום מוסכים וצריפונים ישנים. ו – 214 יח"ד חדשות ביד אליהו במקום 5 מבנים ישנים. 

חברת הכשרה אלפא (חברת בת של הכשרת הישוב המרכזת את תחום ההתחדשות העירונית בקבוצה) דיווחה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם חברת ניסים אסייג (NSA) לצורך קידום פרויקטים של התחדשות עירונית בת"א.

 

הפרויקט הראשון בשכונת פלורנטין, תוכנן ע"י האדריכל אילן פיבקו. מתחם הרחובות וולפסון ואברבנל הכולל היום כ – 70 צריפונים, בתי מלאכה ומוסכים אשר במקומם יבנו ארבעה בניינים בני עשר קומות כל אחד ו - 241 יח"ד. כמו כן מתוכננים במתחם החדש כ -  1,230 מ"ר שטחי מסחר.

 

 241 יח"ד חדשות בפלורנטין במקום מוסכים וצריפונים.  הדמיה - NSA אסייג התחדשות עירונית. 

 

הפרויקט השני ברחוב פוזננסקי בשכונת יד אליהו הצפויה לשדרוג רציני בשנים הקרובות, ותוכנן ע"י משרד אדריכלים ברעלי-לויצקי-כסיף. מתחם הכולל היום חמישה מבנים ישנים בני ארבע קומות, בסמוך לרחובות הטייסים ולה-גווארדיה עם  66 דירות קטנות וישנות. במקומם יבנו ארבעה בניינים בני תשע קומות כל אחד ו - 214 יח"ד חדשות.

 

 214 יח"ד חדשות במקום 66 דירות ישנות.        הדמיה - NSA אסייג התחדשות עירונית. 

 

לדברי היזמים בשני הפרויקטים החדשים של פינוי – בינוי יש כבר הסכמה של רוב הדיירים, אשר נמצאים בתהליך של חתימה על הסכמים סופיים.